piątek, 26 lipca 2013

RECENZJA: Kosmetyki dla ciężarówki. Tołpa dermo body mum. Serum liftingujące biust.

Dermokosmetyk, liftinguje i ujędrnia skórę biustu, przywraca właściwe napięcie, spoistość i plastyczność. Uodparnia na wiotczenie i powstawanie rozstępów. 


Moja opinia:
Do produktu podeszłam z wielkim entuzjazmem, cieszyłam się jak dziecko, gdy znalazłam go w glossybox mum&baby, gdyż planowałam jego zakup. Zgodnie z tym co opisał producent produkt rzeczywiście liftinguje i ujędrnia. Skóra na piersiach staje się bardzo miękka, delikatna a zarazem napięta. Konsystencja lekkiego musu doskonale się rozprowadza i super szybko wchłania, co jest bardzo istotne gdy się spieszymy i musimy się szybko ubrać. Nie brudzi biustonoszy. Posiada delikatny, przyjemny zapach, który nie drażni mojego nosa. Duży plus za poręczna i wygodną w stosowaniu tubkę - nie trzeba strzepywać, wystarczy otworzyć i lekko nacisnąć. Produkt stosuję od 5 tygodni i jestem z niego bardzo bardzo zadowolona. Stan mojego biustu uległ widocznej poprawie.
Polecam :-)

5 komentarzy:

  1. Ja też go używam i mam właśnie z GossyBox'a - jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę... dobrze, że trafiłam na Wasze opinie. Moja Mustela właśnie się kończy i kusi mnie Tołpa :) Orientujecie się czy mają też coś na brzuch i rozstępy?

    Zapraszam w wolnej chwili do nas na bloga! CANDY wakacyjne - rozdajemy dziecięce ubranka : http://mamanakaruzeli.blogspot.com/2013/08/wakacyjne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mają krem przeciw rozstępom, przeciw celulilitowi i krem ujedrniający :-)

      Usuń
  3. Hmm.. moze i powinna zaczac sie nad tym kremem zastanawiac, skoro jest taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń